sobota, 11 lipca 2015

CZY WARTO ĆWICZYĆ PODCZAS DIETY ? :)

             Witam odpowiem wam dziś na bardzo ważne pytanie,,Co dają ćwiczenia podczas diety ?''Ja sama zadawałam sobie to pytanie wiele razy,oglądałam zdjęcia kobiet z idealną figurą zastanawiając się po nocach czy to tylko dieta?!Otóż dieta to 30% ,a ćwiczenia to 70% pracy do uzyskania figury jak ze snu.Najlepiej znanym nam dzisiaj wyjściem jest cudowna Pani Ewa Chodakowska,która uratowała tysiące kobiet z nadwagą od codziennego płakania przed lustrem.Ćwiczenia pod nazwą skalpel i turbo spalanie sama ćwiczyłam,ale nie lubiłam ich były żmudne i jak szłam ćwiczyć to jak na śmierć.Owszem dają efekty,ale wolałam sobie sama wymyślić ćwiczenia które będę robić z uśmiechem nie nudząc się.Brałam pod uwagę wszystkie dające efekty ćwiczenia sławnych z tego osób i na podstawie ich wszystkich postanowiłam ćwiczyć.Jak na razie po 20 dniach ćwiczenia widzę efekty :).Przedstawię wam teraz mój plan ćwiczeń.

                                                         ROZGRZEWKA
-Przysiady
-Pajacyki
-Brzuszki
                                           ĆWICZENIA MNIEJSZEGO WYSIŁKU
-Wymachy oburącz (Do przodu)
-Wymachy ramion w stronę łopatek
-Wymachy oburącz (Do tyłu)
-Dotykanie ziemi palcami
-Skosy
                                             ĆWICZENIA WIĘKSZEGO WYSIŁKU
-Brzuszki
-Przysiady
-Podnoszenie złączonych nóg do góry
-Nożyce
-Nogi od Chodakowskiej (To ćwiczenie)
-Wypady w przód
-Ćwiczenia na pupe (Tak jak tu na dole na obrazku)
    Wszystkie te ćwiczenia robię codziennie według schematu który dla was przygotowałam :)

    Mam nadzieje , że komuś tam pomogłam i  zdecyduje się wypróbować mój sposób ćwiczeń :P Dziękuje za odwiedzenie a teraz zdjęcie motywujące jakieś Pani z cudną figurą :)

                                                                                                            |DALAYLIE|BLOG|



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz