czwartek, 11 czerwca 2015

CO TO DIETA 1000 KCAL? :) 

        Witam ponownie zastanawiacie się jak szybko zgubić parę kilogramów ? a może paręnaście ? Ta dieta jest najlepsza :) ! Dieta 1000 kcal pomoże wam zgubić 1 kg w jeden tydzień.1000 kcal to najmniejsza dawka kalorii dla człowieka.Tę dietę stosują osoby z nadwagą ,ale także cieszy się popularnością u osób z normalną wagą.Ja miałam wagę powyżej normy , bardzo mnie to bolało i postanowiłam wypróbować.Niestety ta dieta ma także wady.Niewątpliwym minusem diety jest fakt ,że cały czas musimy liczyć kalorie.Trzeba dokładnie odmierzać porcje ,tak aby nie przekroczyć danego limitu 1000 kcal.Ciągłe przeliczanie wiążę się z tym ,że większą uwagę skupiamy na wartości energetycznej niż na jakości.Nie może trwać dłużej niż 1 miesiąc ,ponieważ przy dłuższym stosowaniu nasz metabolizm spowalnia przy czym mogą występować poważne deficyty witaminowe wynikające z małej porcji energii.Ja byłam powiem szczerze tak zdesperowana, że stosowałam te dietę 3 miesiące i moje zdrowie jest w jak najlepszej formie, ale to zależy od waszego organizmu i wieku.Kolejna wada diety to efekt jo-jo.Dlatego też zakończenie tej kuracji nie stanowi o powrocie do normalnego odżywiania.W tej diecie powinno się stopniowo zwiększać kaloryczność posiłków do normalnej dawki ,co powoduje , że dieta zdecydowanie rozciąga się w czasie.Co do liczenia kalorii ja używałam aplikacji na telefon FAT SECRET jest stworzona do liczenia kalorii.I daje większą motywacje a jak już wspomniałam o motywacji to pokaże swoje zdjęcie z przed i po diecie 1000kcal :)            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz