sobota, 6 czerwca 2015

TROCHĘ O MNIE :) 

       Witam , mam na imię Żaklina  warze 56 kg przy 167 cm.Wiem to nie często spotykane imię w Polsce , ponieważ ma pochodzenie Francuskie.Mam 16 lat i odkąd pamiętam chciałam schudnąć.Rówieśnicy śmiali się z moje wagi a ja nie wiedziałam co mam robić. Problemem były słodycze ... lecz 3 miesiące temu koleżanka powiedziała mi o diecie 1000 kcal . Poczytałam trochę w internecie o tym i zdecydowałam się wiedząc jakie są negatywne i pozytywne rezultaty tej diety :) Pragnę właśnie takim osobą jak ja i takim co przeżyły co ja ,uświadomić co to dieta i opowiedzieć co nie co o różnych dietach  ,zmotywować je oraz dawać pomysły na śniadania , obiady i kolacje :) mam nadzieje , że będziecie z chęcią wchodzić na mojego bloga i osiągniecie sukces :)

                                                                 |DALAYLIE|

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz